[Talk-hr] Par pitanja

Valent Turkovic valent.turkovic at gmail.com
Čet Vel 10 09:47:14 GMT 2011

On Fri, 04 Feb 2011 14:32:43 +0100, tommy5 wrote:

> - vidim da se smije precrtavati sa Binga, što je kul ali ipak želim prvo
> malo prošvrljati da imam referencu
> e sad me zanima preciznost, da li je 2m jel to dovoljno točno?, tj.
> vidim da ima svakakvih logova
> tako da moja trasa značajno odudara od ponekih extremnih (predpostavljam
> da je neko koristio puno manju preciznost/uređaj
>  True/False?)

Kao prvo dobrodošao u OSM zajednicu!

Što se tiće preciznosti to svaki softver drugačije izračunava, iskreno
sumnjam da se može dobiti preciznost od 2m sa android ili iphone gps-
ovima, već samo softver koji koristiš tako prikaže preciznost prema nekom
algoritmu.

Meni je bolja informacija koliko satelita vidiš (sve preko 5 satelita je
ok, 7-8 je već super preciznost), to sam vidio jedino da prokazuje
MobileTrailExplorer app za symbian (nokia) telefone.

Najbolji savjet za preciznost: idi kada je vedro i sunčano, dakle bez
oblaka. Prvo ostavi GPS 5-10 minuta na fiksnoj točki pa tek onda krenu u
snimanje logova.

Također je najbolje napraviti prolaz istim putem ali s druge strane
ceste, dakle ili više puta proći istim putem kako bi se uklonila greška i
dobila bolja preciznost.

Dobro je imati tuđe logove i znaju dosta pomoći, ali ako odstupaju od
tvog loga onda se "pouzaj u se i u svoje kljuse" ;)

Valent.

--
follow me - www.twitter.com/valentt & http://kernelreloaded.blog385.com
linux, anime, spirituality, wireless, scuba, linuxmce smart home, zwave
ICQ: 2125241, Skype: valent.turkovic, MSN: valent.turkovic at hotmail.com