[Talk-hr] Par pitanja

Ivan Biuklija newses at biuklija.com
Uto Vel 8 18:26:47 GMT 2011

tommy5 izmedju ostalog pisase:

> e sad me zanima preciznost, da li je 2m jel to dovoljno točno?, tj. vidim da
> ima svakakvih logova
> tako da moja trasa značajno odudara od ponekih extremnih
> (predpostavljam da je neko koristio puno manju preciznost/uređaj
>  True/False?)

Uspoređuješ baš tuđe trase ili kartu/Bing podlogu?

Jesi li uzeo u obzir da Bing ima popriličan offset za naše područje? Kad
ga uključiš, uštimaj pomak prema postojećim elementima karte i tek nakon
toga uspoređuj točnost.

> - JOSM sam počeo koristiti i dost brzo svlado osnove, a danas sam otkrio i
> potlač2 :)
> ima li neke veće razlike među njima?, tipa što jedan može a drugi ne?

Ne znam može li se u dvici podešavati offset binga, to se u JOSM-u može.
Meni osobno JOSM je uvijek bio jednostavniji i lakši za rad od
Potlatcha, ne znam jesam li ja prelijen učiti raditi u njemu ili je nešto
drugo razlog.

--
Ivan Biuklija
http://www.gafovi.com/