[Talk-hr] Par pitanja

Valent Turkovic valent.turkovic at gmail.com
Čet Vel 10 09:49:28 GMT 2011

On Wed, 09 Feb 2011 10:28:07 +0000, Ivan Biuklija wrote:

> Mislim da bi bilo prevelika gnjavaža na svaku pojedinačnu točku
> stavljati taj tag, a ja za sada nisam uspio naći način da automatski
> dodijelim svakoj točki određeni tag u JOSM-u.
>
> Ako netko ima rješenje, slušam

Nikada ne stavljaš tagove na točke, osim ako su to objekti koji su
točkasti, za linije stavljaš tag na cijelu liniju (cestu ili što već), a
nikako na pojedine točke.

Uvijek je dobro staviti što više informacija da se zna izvor, tako da je
to svakako dobro staviti.

Valent.

--
follow me - www.twitter.com/valentt & http://kernelreloaded.blog385.com
linux, anime, spirituality, wireless, scuba, linuxmce smart home, zwave
ICQ: 2125241, Skype: valent.turkovic, MSN: valent.turkovic at hotmail.com