[Talk-hr] Gradske ceste

Tomislav Parčina tomislav.parcina at gmail.com
Sub Vel 12 21:37:13 GMT 2011

Gledao sam malo arhivu al nisam pronašao odgovor. Budući da nisam
upoznat s dogovorom, ukoliko i postoji, molim da me netko uputi kako
tagirati gradske ceste.

Naime, postoje ceste po gradu koje, prema ovom popisu *1 nisu državne
(primary) ni županijske (secondary) ni lokalne (tertiary). Međutim, po
mom sudu ne spadaju ni u residential ni u unclassified. Kao primjer mogu
dati ulicu Matice hrvatske u Splitu, koja ima 4 trake. Ne znam za neke
konkretne primjere u drugim gradovima, ali evo jedan - npr. kako bi
tagirali Ilicu u Zagrebu (ako ne bi bila ni državna, ni županijska ni
lokalna)?

Takve ceste bi ja tagirao kao tertiary, premda nisu na popisu lokalnih
cesta.

Molim za savjete, linkove do rasprava i sl.

*1
http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2010_02_17_410.html

--
Tomislav