[Talk-hr] Gradske ceste

Janko Mihelić janjko at gmail.com
Sub Vel 12 22:40:45 GMT 2011

Eh.. Opet se vraćamo na vječno pitanje političkih i fizičkih tagova. I
pitanje renderera i tagova koji se ne renderiraju.

Neki će ti reći da primary, secondary i tertiary nisu samo politički tagovi,
nego bi se trebali koristiti i po fizičkim značajkama ceste. To ima smisla
zato što će to onda rendereri lijepo iscrtati kao veliku cestu. A ionako je
važna samim time što je velika, i to je okej.
Drugi će se držati striktno političke uloge tih tagova, i reći ti da
koristiš lanes=4. Sa time se slažem možda i više nego sa prethodnim, ali
rendereri ovaj tag uopće ne čitaju, i cesta ispadne ista kao i neka sa
jednom poluprohodnom trakom.

Mislim da nema konačnog dogovora, da sve ostaje na ovome. Po meni treba
čekati da rendereri počnu upotrebljavati više tagova u crtanju cesta. Do
tada, nek svatko odluči za sebe. Teško ćeš sve mapere ujediniti u isti način
crtanja. Ako uspiješ, predlažem ti karijeru u politici :D

Janko