[Talk-hr] Gradske ceste

Tomislav Parčina tomislav.parcina at gmail.com
Ned Vel 13 09:43:25 GMT 2011

Tihomir Heidelberg - 9a4gl kaže:
> Ako nije klasificirana, onda je neklasificirana :) Dakle unclassified
> ili residential, po slobodnoj procjeni. Možda to uskoro bude
> klasificirana cesta, pa će će onda dobiti drugu boju.
> Ako između smjerova postoji fizička prepreka nacrtaj dvije ceste, svaka
> za svoj smjer i označi ih jednosmjernima, na svaku stavi lanes=2.
> Ako nema fizičke prepreke onda lanes=4.
> Nekakav router bi trebao preferirati te ceste sa više traka.
>
> Dodobas (zašto se ne javlja sada ovdje?) mi je lijepo jednom rekao,
> najgora stvar koju možeš napraviti je mapirati za renderer.
> [...]

Hvala vam obojici (Janko, Tihomir) na brzim i sadržajnim odgovorima.

Slažem se s ovakvim načinom tagiranja. Iskreno nisam radio analizu kako
http://www.openstreetmap.org/ i Navit (trenutno koristim samo ta dva)
renderiraju ceste, ali definitivno treba ispravno tagirati, i
prilagođavati renderer a ne tagove.

Pozdrav!

--
Tomislav Parčina