[Talk-hr] Gradske ceste

Tihomir Heidelberg - 9a4gl 9a4gl at hamradio.hr
Sub Vel 12 22:48:40 GMT 2011

On 12.2.2011 22:37, Tomislav Parčina wrote:
> [...]
> upoznat s dogovorom, ukoliko i postoji, molim da me netko uputi kako
> tagirati gradske ceste.
>
> Naime, postoje ceste po gradu koje, prema ovom popisu *1 nisu državne
> (primary) ni županijske (secondary) ni lokalne (tertiary). Međutim, po
> mom sudu ne spadaju ni u residential ni u unclassified. Kao primjer mogu
> dati ulicu Matice hrvatske u Splitu, koja ima 4 trake. Ne znam za neke
> konkretne primjere u drugim gradovima, ali evo jedan - npr. kako bi
> tagirali Ilicu u Zagrebu (ako ne bi bila ni državna, ni županijska ni
Ako nije klasificirana, onda je neklasificirana :) Dakle unclassified
ili residential, po slobodnoj procjeni. Možda to uskoro bude
klasificirana cesta, pa će će onda dobiti drugu boju.
Ako između smjerova postoji fizička prepreka nacrtaj dvije ceste, svaka
za svoj smjer i označi ih jednosmjernima, na svaku stavi lanes=2.
Ako nema fizičke prepreke onda lanes=4.
Nekakav router bi trebao preferirati te ceste sa više traka.

On 12.2.2011 23:40, Janko Mihelić wrote:

> Mislim da nema konačnog dogovora, da sve ostaje na ovome. Po meni treba
> čekati da rendereri počnu upotrebljavati više tagova u crtanju cesta.

Dodobas (zašto se ne javlja sada ovdje?) mi je lijepo jednom rekao,
najgora stvar koju možeš napraviti je mapirati za renderer.
I slažem se s njime, treba tagove koristiti prema definiciji i opisu. A
to što renderer crta danas možda neće sutra.
A tko voli, može si instalirati Mapnik i podesiti ga da crta baš kako on
hoće, npr. asflatirane crno :)

Tihomir