[Talk-hr] Pitanja u vezi klasifikacije cesta

Janko Mihelić janjko at gmail.com
Uto Sij 18 15:58:55 GMT 2011

Našao!

tertiary sa tracktype ima 157 (znači 0,1%), secondary sa tracktype ima 5.

trackova sa ref-om ima 1924

Još samo da se može nekako vidjeti jesu li ti ref-ovi stvarno cestovne rute
ili nešto drugo.

A mala količina tertiary cesta sa tracktype može  označavati ili da se nisu
odlučili tako označavati ceste, ili da Njemačka ima jako dobre ceste :D

Dakle, naučili smo ništa..

Janko