[Talk-hr] suburb

Janko Mihelić janjko at gmail.com
Uto Ožu 29 09:35:43 BST 2011

Neko je pravilo da se za ceste ništa ne "zakvači" osim drugih cesta i
putova. Naime, te crte označuju samo logičke linije cesta, ne i samu
površinu cesta. Kad bi sa jedne strane ceste bila trava, a sa druge strane
njiva, i kad bi ih zakvačio na cestu, ispalo bi da je površina ceste 0 :)
Zato predlažem da tako i suburb staviš na liniju koja je otprilike rub
ceste, znači blizu linije ceste.