[Talk-hr] suburb

Tomislav Parčina tomislav.parcina at gmail.com
Uto Ožu 29 10:19:54 BST 2011

Janko Mihelić kaže:
> Neko je pravilo da se za ceste ništa ne "zakvači" osim drugih cesta i
> putova. Naime, te crte označuju samo logičke linije cesta, ne i samu
> površinu cesta. Kad bi sa jedne strane ceste bila trava, a sa druge strane
> njiva, i kad bi ih zakvačio na cestu, ispalo bi da je površina ceste 0 :)
> Zato predlažem da tako i suburb staviš na liniju koja je otprilike rub
> ceste, znači blizu linije ceste.

Imaš li neki link do rasprave na ovu temu?

Naime, dok se ceste mapiraju kao linije, a ne kao poligoni, i logično je
da je površina ceste 0. Samo odvajanje njive i livade od ceste ne daje
toj cesti površinu.

Naime, i trava i njiva, ako uistinu jesu do ceste, bi se po mom sudu
trebala "naslanjati" na cestu. Kad mapiranje dođe do te faze da se i
ceste mapiraju kao poligoni, onda će se opet, trava s jedne strane i
njiva s druge strane, naslanjati na cestu. Sve dok uz tu cestu ne
počnemo mapirati i nogostup, koji će se s jedne strane naslanjati na
cestu, a s druge strane na njivu.

Ovo su samo moja razmišljanja i mislim da je ovo u skladu s onim da se
treba mapirati onako kakvo je stvarno stanje, a ne da bi lijepo
izgledalo na karti.

--
Tomislav Parčina
ime.prezime at gmail.com