[Talk-hr] suburb

Dražen Odobašić dodobasic at gmail.com
Uto Ožu 29 16:07:54 BST 2011

On 29.03.2011 16:49, Janko Mihelić wrote:
> Na poslu se bavim topologijom elektroenergetskih mreža, prospojenošću
> pravaca energije i sličnim. Vjeruj mi da znam za pojam graf struktura.
>
> Ali mislim da nisi pročitao što sam napisao.

Jasno mi je što si napisao ali i dalje tvrdim NE NE NE i NE.

Razlog: po trenutnim postavkama stila za iscrtavanje, to što predlažeš
za ceste, je moguće za rijeke jer rijeka nema obrub kao cesta. Ceste se
i tako iscrtavaju da se prvo nacrta *šira* linija koja je tamnija pa
onda *prava* cesta. Ako na toj liniji ostaviš atribute, koji moraju
ostati zbog 'rutiranja' onda će se i ta linija iscrtati... (po trenutnim
pravilima iscrtavanja)

Nadalje, rijeke se crtaju kao niz poligona... koji izgledaju spojeno jer
nema 'obruba' rijeke, primjer -> http://osm.org/go/0IuA3Top (pogledaj
podatke), što se ne može primijeniti na ceste...

Ovo što predlažeš nije izvedivo... osim ako ne proguraš ideju o 'mikro
razini iscrtavanja' pa bi se onda na određenom zoom levelu ceste
iscrtavale kao poligoni...

Samo što tada bi na tom zoom levelu bile iscrtane samo one ceste koje su
poligoni... jer prostorni upit za: crtaj 'običnu' cestu ako na ovoj
lokaciji ne postoji cesta poligon opteretit će bazu i server samo tako...

Dakle, ceste poligoni NE NE NE NE i NIKAKO NE

trgovi i što već... to je i sad poligon

Dražen