[Talk-hr] Foto geo-tagiranje

SilverSpace silverspace at ubuntu-hr.org
Čet Svibanj 19 14:57:58 BST 2011

Što se tiče fotografiranja može se fotografirati bez problema tu nema nekih
posebnih zakonskih odredbi jedino te može netko tužiti ako mu uđeš(fizički)
na njegov privatni posjed :) Znači možeš ga sa ceste uslikati i objaviti za
stolom kako jede

Za OpenStreetView ne znam nisam nikada probao.

--
Svega što vrijedi Bog je stvorio malo, kako zlata tako i Hrvata.