[Talk-hr] Administrativne granice u Hrvatskoj

Janko Mihelić janjko at gmail.com
Pon Svibanj 23 19:11:49 BST 2011

Pozdrav,

kako dobiti granice općina i gradova? Tko to ima, Državna geodetska uprava
ili pojedini područni uredi? Jel moguće da nam daju te informacije, jel
netko probao? Kako smo uopće dobili granice Hrvatske i županija?

Trenutno recimo Openstreetmap Nominatim zagrebačku ulicu Podgradski
odvojak<http://www.openstreetmap.org/?query=Podgradski%20odvojak>stavlja
u selo Bestovje koje je preko Save. Vjerojatno u nedostatku
administrativnih granica gleda najbližu točku sa tagom place=*. Također ju
stavlja u županije Grad zagreb i Zagrebačka županija, što mi nije baš jasno.

Ne znam jel se o tome već pričalo. Ako je, dajte link.

Janko