[Talk-hr] Fw: Fw: [Announce] NOTICE: Upcoming Maintenance - Read Only

Goran Racic goranracic1 at gmail.com
Sri Tra 4 15:04:15 BST 2012

2012/4/4 Matija Nalis <mnalis-openstreetmaplist at voyager.hr>

> Nda, i onaj dio koji je potiho stavljen u sredini posta:
> tko nije prihvatio ODbL do 31.3, njegovi (i oni koji se oslanjaju na
> njegove, tj. dosli su nakon njega) podaci ce sada biti izbrisani....
>
> Hrvatska je "podnosljiva" - nesto preko 7% sveukupno ulozenog truda ce biti
> izgubljeno ako dobro racunaju:
> http://repo.grimp.eu/osm/europe/croatia_status

7%? Kad su rekli da smo prva ODBL zemlja u Europi, ja sam mislio da ce taj
postotak biti manji od 1%. Zar nije trebao projekt remapiranja spustiti taj
postotak ispod 1%?

> Nismo kao Slovenci koji gube ispod 3%, ali nismo srecom niti Crnogorci koji
> gube preko 30%

Zanimljivo je da se npr. Poljacima drzava crveni na OSM Inspectoru kao i
Kosovo (http://tinyurl.com/c4zry7l ) a imaju "samo" 37% gubitka podataka?
I Japan ce imati dosta gubitka (http://tinyurl.com/craynls ), a npr. Afrika
kao kontinent je gotovo besprijekorna (http://tinyurl.com/6oqzqf7 )
Prosli mjesec se i Ceska jako "crvenila" na OSM Inspectoru, ali su uspjeli
gubitak svesti na 15%.

Globalno to izgleda nesto bolje:

A valjda...

Pozdrav,