[Talk-hr] Fw: Fw: [Announce] NOTICE: Upcoming Maintenance - Read Only

Matija Nalis mnalis-openstreetmaplist at voyager.hr
Sub Tra 7 01:06:21 BST 2012

On Wed, Apr 04, 2012 at 04:04:15PM +0200, Goran Racic wrote:

> 7%? Kad su rekli da smo prva ODBL zemlja u Europi, ja sam mislio da ce taj
> postotak biti manji od 1%.

A rekli su da smo prva ODbL zemlja u Europi? Propustio sam to (prestao sam
kompletno pratit u jednom trenu jer sam se samo nepotrebno izzivcirao :)

Anyway, to ne znaci da ce sad nestati 7% prometnica, nego da ce se neke malo
pomaknuti, negdje nestati dodatni atributi itd. Neke stvari se mogu cuvati i
nakon izmjene, itd... vidjeti:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Open_Data_License/Backup_Plan

A i nesto je malo cudno oko te statistike opcenito, recimo kaze u Hrvatskoj
da je ukupno glasalo "za" 115.68% korisnika; pa to je k'o nasi lokalni
izbori :-)

> Zar nije trebao projekt remapiranja spustiti taj postotak ispod 1%?

Dok sam bio u OSMFu sam probao izgurati da se definira unaprijed da se nece
ici u brisanje dok se gubitak ne svede ispod nekog postotka po regiji, jer
bi to i smirilo ljude unaprijed i smanjilo stetu naknadno; ali iako su me
neki podrzali, LWG i Board tu ideju nisu prihvatili.

> Zanimljivo je da se npr. Poljacima drzava crveni na OSM Inspectoru kao i
> Kosovo (http://tinyurl.com/c4zry7l ) a imaju "samo" 37% gubitka podataka?
> I Japan ce imati dosta gubitka (http://tinyurl.com/craynls ), a npr. Afrika
> kao kontinent je gotovo besprijekorna (http://tinyurl.com/6oqzqf7 )
> Prosli mjesec se i Ceska jako "crvenila" na OSM Inspectoru, ali su uspjeli
> gubitak svesti na 15%.

da. Zao mi je sto se to islo tako forsirati, to ce bojim se jako smrdati
community u zemljama koje imaju veliki gubitak podataka, na sto sam
upozoravao jos onda ("[...] it seems there is still the big push for
changing to ODbL, which I'm afraid will greatly damage not only the
current/future OSM database itself, but even more the community.  And
community spirit is not something you can restore from backup and try
again.")

> A valjda...

Ma hocemo, nismo poljaci ipak... A za 5% do max. 10% sam i sam bio spreman
prihvatiti po zemlji opcenito gubitak...

--
Opinions above are GNU-copylefted.