[Talk-hr] Notes statistike

Janko Mihelić janjko at gmail.com
Pet Ruj 6 20:18:10 UTC 2013

6. rujna 2013. 20:35 korisnik Matija Nalis
<mnalis-openstreetmaplist at voyager.hr> napisao je:

> pa ovdje se prica o Notes... tako da long press na lokaciju, open
> OsmBug, i upisem tekst. Nije bas neka nauka :)

Na tek instaliranom OsmAndu prvo treba instalirati Plugin OSM Editing.
Znači Settings>Plugins>OSM Editing.

> A ako sam negdje van civilizacije (dostupa racunalu) na vise dana, a
> imam slobodnog vremena, onda si dok mi je dosadno dignem Vespucci na
> Androidu i crtam (preko ranije tijekom dana stavljenih stavljenih
> Notes/OsmBugs) wayove i slicno.

Meni je ovo glavna aplikacija. Ako ju dobro naučiš možeš ucrtati sve
osim relacija. Sa njom sam ucrtao skoro sve uličice starog dijela
Kastva u jednom danu, i onda sam ga dovršio u drugom danu.

Nova verzija ima alat EasyEdit (neka vas ne zavara, nije nimalo easy
na početku) ali ako se naučiš na njega, ide ko podmazano.

> Nije bas udobno kao JOSM, ali je dosta upotrebljivo, i dosta bolje
> nego da cekam cekam tjedan (ili tri) da dodjem do racunala da to
> ukucam - ne samo da nikad ne bi doslo na red (nakon par tjedana bez
> neta imam se sto raditi slijedecih par mjeseci samo da porjesavam
> najbitnije zaostatke), nego se i dok dodje na red vise se ne bih
> sjecao pola stvari sto sam htio reci sa OsmBugsima pisanim u
> brzini...

Slažem se, što ne napravim odmah na terenu, ne napravim nikada.

Janko