[Talk-hr] Notes statistike

Matija Nalis mnalis-openstreetmaplist at voyager.hr
Pet Ruj 6 20:29:56 UTC 2013

On Fri, Sep 06, 2013 at 10:18:10PM +0200, Janko Mihelić wrote:
> 6. rujna 2013. 20:35 korisnik Matija Nalis
>
> Meni je ovo glavna aplikacija. Ako ju dobro naučiš možeš ucrtati sve
> osim relacija. Sa njom sam ucrtao skoro sve uličice starog dijela
> Kastva u jednom danu, i onda sam ga dovršio u drugom danu.
>
> Nova verzija ima alat EasyEdit (neka vas ne zavara, nije nimalo easy
> na početku) ali ako se naučiš na njega, ide ko podmazano.

Agreed, dosta je dobar, ali me muci mali ekran i los task switching.
Ipak je 21"+ monitor i full sized keyb, mis, i dodatni prozori sa
trazenjem "kako se tocno zvao onaj tag koji nije u autocomplete"
dosta ugodniji.  Ali se zbilja moze svasta sloziti u Vespucciu. Ako
se drzis samo crtanja puteva/cesta i poznatijih POIa onda je jos i
bolji.

Ono sto mi fali je GPX import iz neceg drugog. Mislim da cu se morati
naviknuti imati uz OsmAnd (i RadioBeacon :) stalno upaljen i Vespucci
da i on biljezi svoj gpx...

Baterija ce mi trajati ispod  pol sata na terenu :)

> Slažem se, što ne napravim odmah na terenu, ne napravim nikada.

Nemoj tako definitivno, mozda stignes jednom :)