[Talk-hr] Državne, županijske i lokalne ceste koje to u stvarnosti nisu

Janko Mihelić janjko at gmail.com
Sub Tra 26 20:32:46 UTC 2014

Kad smo već kod toga, mislim da neke županijske ne bi trebale biti ucrtane
kao track. Recimo ova:

http://www.openstreetmap.org/relation/1277173

Razumijem da je jako loš makadam, ali stvar je u tome da se uz tu dionicu
mogu naći kuće, znači koliko god loša cesta bila, netko po njoj mora voziti
ako želi doći do svoje kuće. Automatski to ne može biti track, jer track ne
dopušta prolaz osobnim autima. Znači, ako netko bude htio routati do neke
od tih kuća, neće moći. Mislim da je najbolje dodati tag
smoothness=bad<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:smoothness>,
i staviti secondary.

Problem su i okolne ceste koje sad ucrtavam i za koje ne znam koji je
surface i smoothness. Router bi mogao rutati kroz njih jer nemaju te
tagove, makar su možda i lošije od ove županijske.

Ona cesta na Petrovu goru je potpuno neprohodna i nitko sa osobnim autom se
tamo ne vozi pa stvarno nema smisla stavljati secondary.

Dana 26. travnja 2014. u 20:32 Janko Mihelić <janjko at gmail.com> je