[Talk-hr] Državne, županijske i lokalne ceste koje to u stvarnosti nisu

hbogner hbogner at gmail.com
Sub Tra 26 20:45:08 UTC 2014

On 04/26/2014 10:32 PM, Janko Mihelić wrote:
> Kad smo već kod toga, mislim da neke županijske ne bi trebale biti ucrtane
> kao track. Recimo ova:
>
> http://www.openstreetmap.org/relation/1277173

Ta je slična kao ona na Petrovoj Gori, ako ček ne i gora. Obej sam
prošao autom, jednom i nikad više. Ceste sam napravio da su secondary do
gdje dolazi asfalt a poslje track, jer su katastrofa i za traktore.

> Razumijem da je jako loš makadam, ali stvar je u tome da se uz tu dionicu
> mogu naći kuće, znači koliko god loša cesta bila, netko po njoj mora voziti
> ako želi doći do svoje kuće. Automatski to ne može biti track, jer track ne
> dopušta prolaz osobnim autima. Znači, ako netko bude htio routati do neke
> od tih kuća, neće moći. Mislim da je najbolje dodati tag
> smoothness=bad<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:smoothness>,
> i staviti secondary.

Ne, ne i ne secondary jer bi to značilo da je cesta za automobile, to je
za traktore, konje i slične stvari. Osobno vidio i katastrofa, vjeruj mi.

> Problem su i okolne ceste koje sad ucrtavam i za koje ne znam koji je
> surface i smoothness. Router bi mogao rutati kroz njih jer nemaju te
> tagove, makar su možda i lošije od ove županijske.

Od te županijske i ostalih koje sam označio kao track i stavio note da
su lože nema baš puno lošijih.
Crtaj sve kao track dok netko ne provjeri da je prohodna.
Na taj način ruting sigurno neće nekog navesti na nepoznate/neprohodne
ceste.

> Ona cesta na Petrovu goru je potpuno neprohodna i nitko sa osobnim autom se
> tamo ne vozi pa stvarno nema smisla stavljati secondary.

Koja cesta, ima ih više i taman sam za vikend provezao neke, i utvrdio
kakve su samo nisam stigao unjeti promjene jer sam vidio da je netko
petljao po tim cestama koje sam provezao, ali nisam imao vremena
istraživati.
Za Topusko i okolicu znam kakve su ceste...