[Talk-hr] Državne, županijske i lokalne ceste koje to u stvarnosti nisu

hbogner hbogner at gmail.com
Sub Tra 26 22:32:36 UTC 2014

On 04/26/2014 11:57 PM, Janko Mihelić wrote:
> Ne trebam ti vjerovati, Googlov auto je tamo prošao, vidi se kakva je
> površina. Evo jedan gadan
> primjer<https://maps.google.hr/?ll=45.40062,15.846405&spn=0.036883,0.066862&t=m&z=14&layer=c&cbll=45.400692,15.829694&panoid=b4X8Q5uQyLVqfsyVy_Vw_w&cbp=12,92.18,,0,5.51>.

Opa, pa popravili su tu cestu. Kad sam ja prolazio bila je puna
poprečnih kanala od 20-30 cm dubine koje je voda izderala(mjesecima
prije), tako da to sad na Google izgleda bolje nego onda.

> Ali sam i dalje za to da se ucrta kao secondary, surface=compacted, i
> smoothness=bad. Znam da smo rekli da neprohodne ceste ucrtavamo kao track,
> ali ovo nije takav slučaj. Track je prometnica kojoj je zabranjen pristup
> osobnim automobilima, a dopušten traktorima za njive ili šumske putove. Ovo
> očito nije točno za naš primjer, mislim prošao je Googlov auto. Tamo gdje
> se track može staviti umjesto secondary su prometnice koje očito nisu
> završene, i koriste ih samo traktori.

Ja sam protiv toga da se te ceste označava kao secundary i tertiary samo
zato što je neki političar ili foteljaš tako odlučio i stavio to na papir.
Za to sam ga ih se ubaci u relaciju za državne, županisjke i lokalne.
Za to sam  i da im se stavi "ref=" oznaka.
Ali tip ceste moramo smisliti neki koji će pasati za njih.
Cilj je da skupimo prave informacije kakve su na terenu a ne da kopiramo
odluke političara/foteljaša koi tu cestu nikad nisu vidjeli, niti znaju
kakva je.

> Moramo polako prestati koristiti track kao opis stanja ceste, i prebaciti
> se na surface i smoothness. Ti tagovi se sada renderiraju na layeru
> Humanitarne karte, i pokazuju stanje ceste drukčijim bojama i šrafurom.

Također moramo označavati ceste onakve kave jesu.
Ova cesta:

https://maps.google.hr/?ll=45.400288,15.830183&spn=0.023052,0.035663&t=m&layer=c&cbll=45.400225,15.830084&panoid=f_8yerzNV6ru_xX-m_mnHg&cbp=12,225.77,,0,22.66&z=15

Nikako nemože imati istu kategoriju kao i ova cesta:

https://maps.google.hr/?ll=45.609414,15.854945&spn=0.022966,0.035663&t=m&layer=c&cbll=45.609547,15.854939&panoid=B5Vz1myu8jVV8VmpRHEt9A&cbp=12,7.48,,0,37.01&z=15

Iako su iste kategorije po državnoj klasifikaciji.

> Kod rutanja će se ti tagovi uzeti u obzir (barem kod OSRM <http://osrm.at/>-a,
> a vjerujem i drugih) i vodit će drugim cestama. Problem je što kad crtamo
> track, onda uopće neće rutati, dakle izgledat će kao da nema nikakvog
> pristupa do tih područja. Drugim rječima, ako će netko sa terencem htjeti
> rutati do tih područja, morat će koristiti Google Maps.

A kad staviš kao secondary onda drugi ruting algoritmi to pročitati kao
klasičnu asfaltiranu cestu sa 2 prometne trake prohodnu za osobna
vozila. Sad možemo nabrajati razne primjere...

> Svejedno, ja neću više trackove pretvarati u secondary ili druge tipove
> cesta dok se svi ne dogovorimo.

OK prvo se moramo dogovoriti kako označavati takve ceste.