[Talk-hr] Državne, županijske i lokalne ceste koje to u stvarnosti nisu

Janko Mihelić janjko at gmail.com
Sub Tra 26 23:26:03 UTC 2014

Dana 27. travnja 2014. u 00:32 hbogner <hbogner at gmail.com> je napisao/la:

> Ja sam protiv toga da se te ceste označava kao secundary i tertiary samo
> zato što je neki političar ili foteljaš tako odlučio i stavio to na papir.
> Za to sam ga ih se ubaci u relaciju za državne, županisjke i lokalne.
> Za to sam  i da im se stavi "ref=" oznaka.
> Ali tip ceste moramo smisliti neki koji će pasati za njih.
> Cilj je da skupimo prave informacije kakve su na terenu a ne da kopiramo
> odluke političara/foteljaša koi tu cestu nikad nisu vidjeli, niti znaju
> kakva je.

Slažem se da političari nemaju pojma o stanju tih cesta, ali ne radi se o
tome nego o tome jesu li te ceste važne u tim mjestima.

> Također moramo označavati ceste onakve kave jesu.
> Ova cesta:
>
> https://maps.google.hr/?ll=45.400288,15.830183&spn=0.023052,
> 0.035663&t=m&layer=c&cbll=45.400225,15.830084&panoid=f_
> 8yerzNV6ru_xX-m_mnHg&cbp=12,225.77,,0,22.66&z=15
>
> Nikako nemože imati istu kategoriju kao i ova cesta:
>
> https://maps.google.hr/?ll=45.609414,15.854945&spn=0.022966,
> 0.035663&t=m&layer=c&cbll=45.609547,15.854939&panoid=
> B5Vz1myu8jVV8VmpRHEt9A&cbp=12,7.48,,0,37.01&z=15
>
> Iako su iste kategorije po državnoj klasifikaciji.

A da li bi po tebi trebalo isto označavati ovu
cestu<https://maps.google.hr/?ll=45.865445,15.826968&spn=0.009085,0.016716&t=m&z=16&layer=c&cbll=45.865445,15.826968&panoid=mkmZg1FJLDrNzVg6pG3ijQ&cbp=12,169.1,,0,-1.62>i
ovu
cestu<https://maps.google.hr/?ll=44.309017,15.860792&spn=0.004699,0.008358&t=h&layer=c&cbll=44.309251,15.86077&panoid=iS2VXQgJ4BGGQO7qmi8XmQ&cbp=12,187.42,,0,4.04&z=17>?
Obje su D1.

Stvar je u tome da klasifikacija ceste nema veze sa kvalitetom ceste. Ima
veze sa važnosti ceste u nekoj regiji. Ljudi koji žive uz tu cestu kod
Gline definitivno gledaju na tu cestu kao dosta važnu. I ako želiš doći do
neke kuće u toj regiji, ići ćeš tom cestom, a ne nekom drugom. Ako sve
ceste označiš kao track, nemaš više nikakvu informaciju.

> A kad staviš kao secondary onda drugi ruting algoritmi to pročitati kao
> klasičnu asfaltiranu cestu sa

2 prometne trake prohodnu za osobna vozila. Sad možemo nabrajati razne
> primjere...

Nisam baš siguran da želimo mapirati prema lošim ruting algoritmima.

OK prvo se moramo dogovoriti kako označavati takve ceste.

Ja bi bio zadovoljan kad bi ih barem ucrtali kao unclassified.

A sad moram stvarno spat :D