[Talk-hr] scripta za OSM Notes (samo svoje nerjesene)

Matija Nalis mnalis-openstreetmaplist at voyager.hr
Ned Vel 1 16:35:55 UTC 2015

Za zainteresirane koji imaju isti problem kao ja: koriste dosta
OSM Notes, ali neke bugove ne uspiju odmah rijesiti, pa onda isti
ostanu zauvijek zatrpani medju onima rijesenima (a nikad vam se ne da
browsati kroz desetine/stotine stranica OSM-a da ih nadjete)

Slijedeca scripta ce pokazati samo nerjesene OSM Notes za zadani
username. Mozete ju isprobati na:
https://torres.voyager.hr/~mnalis/my-osm-notes/

source code je objavljen na https://github.com/osm-hr/my-osm-notes (GPLv3+)
(trebalo bi je uploadati na nas server u nekom trenu vjerojatno)

Komentari/prijedlozi/pull requestovi/itd dobrodosli...