[Talk-hr] Sluzbena imena ulica u ZG

Janko Mihelić janjko at gmail.com
Pon Vel 2 10:56:51 UTC 2015

Dana 2. veljače 2015. u 10:39 Filip <tfilip at outlook.com> je napisao/la:

> Primjer 2.
> name: Puni naziv na hrvatskom (npr. Trg žrtava fašizma)
> alt_name: Naziv koji se jako razlikuje od punog naziva, a odnosi se na
> istu lokaciju (npr. Džamija)

Ja bih ovakve neslužbene nazive stavio u loc_name (local name)

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:name

Onda imamo i old_name koji će mahom biti ispunjeni sa socijalističkim
motivima.

Sad me zanima koji je to treći službeni naziv za ulice koji je spomenuo
Darko :) Također bi bilo dobro kad bi imali isti sustav za cijelu Hrvatsku.
Ako netko zna za kakav čudan sustav u drugim gradovima, neka javi. Sjećam
se da u Slavonskom Brodu postoje adrese koje imaju ime ulice, ime bloka, i
kućni broj:

https://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-hr/2013-October/001967.html

Možda još negdje ima takvih stvari.