[Talk-hr] Bolnice, domovi zdravlja, doktori...

Borut Maricic borut.maricic at borut.eu
Sri Sij 2 11:31:51 UTC 2019

Sretna Nova i od mene!

Sve mi to zvuči vrlo logično i ok.

Moje je težište mapiranja doduše u Austriji (a i tamo u
posljednje vrijeme vrlo malo), ali sam silom prilika mapirao
malo i Rebro i Svjetlost u Zagrebu.

Vidim sada da Svjetlost ima:
amenity=clinic
healthcare=clinic
(https://www.openstreetmap.org/way/78357304)
Nemam iskustva (a nisam ni proučavao) da li uz healthcare i
dalje ide amenity, tj. koji je odnos između to dvoje.

Usput, bio sam dugo na talk-at, ali sam se pred nekih mjesec
dana ispisao, jer su mi kavge i prepucavanja postali
neizdrživi. U tom smislu je talk-hr baš prijatna.

Pozdrav,
Borut

2019-01-02 11:56:14 Janko Mihelić (janjko at gmail.com):