[Talk-hr] Bolnice, domovi zdravlja, doktori...

Janko Mihelić janjko at gmail.com
Sri Sij 2 13:35:25 UTC 2019

sri, 2. sij 2019. u 12:32 Borut Maricic <borut.maricic at borut.eu> napisao je:

> Vidim sada da Svjetlost ima:
> amenity=clinic
> healthcare=clinic
> (https://www.openstreetmap.org/way/78357304)
> Nemam iskustva (a nisam ni proučavao) da li uz healthcare i
> dalje ide amenity, tj. koji je odnos između to dvoje.

Mislim da je pametno barem još par godina držati amenity uz healthcare,
tako da poneki zaostali renderer ne ostane zakinut. A dalje treba gledati
trendove, ako na taginfo healthcare tag prestigne amenity, onda možemo
razmisliti o tome da se amenity prestane tagirati.

Dosta važan podatak uz naše zdravstvo jest je li neka zdravstvena ustanova
javna ili privatna. Zna li netko postoji li tag za tu informaciju? Imam
osjećaj da sam ga vidio, ali nisam siguran.

Janko