[Talk-hr] Bolnice, domovi zdravlja, doktori...

Janko Mihelić janjko at gmail.com
Sri Sij 2 15:02:27 UTC 2019

sri, 2. sij 2019. u 14:38 Matija Nalis <mnalis-openstreetmaplist at voyager.hr>
napisao je:

>  Za manje domove zdravlja (bez kreveta) i poliklinike bih
> stavio "clinic", a "doctors" bih ostavio samo za ordinacije doktora
> opce medicine, jer mi to cini se najlogicnije po:
>
> https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:amenity%3Ddoctors
> https://en.wikipedia.org/wiki/Doctor's_surgery

Ovo za Doctor's surgery nisam primijetio. Sada sam opet prošao Healthcare
proposal, i našao sam tag healthcare:speciality=general. To bi značilo opća
praksa i trebalo bi se staviti na gotovo sve domove zdravlja. A ako postoji
taj tag, onda healthcare=doctor ne bi trebao biti ograničen sa time da je
samo za opću praksu. Ako imaš dermatologa, onda je to healthcare=doctor +
healthcare:specialty=dermatology.

Recimo ja idem u dom zdravlja gdje ima taman oko desetak doktora opće
prakse, ali ima i laboratorij, i čini mi se, rentgen. Predlažem da cijelu
zgradu tagiramo sa "healthcare=clinic + healthcare:speciality=general ",
biološki laboratorij kao točku unutar zgrade sa "healthcare=laboratory +
healthcare:specialty=biology;blood_check + level=0", a rentgen kao još
jednu točku u zgradi sa "healthcare=laboratory +
healthcare:specialty=radiology + level=2".

Po meni bi razlika između klinike i doktora bila dosta mutna. Čak i
standardni layer ih renderira isto.

Janko

P.S. slažem se sa ostavljanjem amenity=* tagova.

Više informacija o Talk-hr mailing listi