[Talk-hr] OSM meetup 2019-05-21

Matija Nalis mnalis-openstreetmaplist at voyager.hr
Sri Svibanj 22 15:17:15 UTC 2019

Natuknice o cemu se pricalo da ne zaboravimo:

- hbogner
  - JOSM sam provjerio ja sada - "osm-hr: Knin-2007 Aerial imagery" se
    uredno pojavio i u JOSM default presetima, tako da se na isti nacin
    mogu onda i ostali TMS-ovi prijaviti
  - objaviti na osm-hr.org novostima (i na TMS-u) i ostale setove podatka
    sto smo dobili na koristenje!
  - ponovno nalazenje negdje u 6/2019

- Task Manager - treba ga dignuti, pa u njega staviti razne taskove
  (mozemo krenuti s laksima pa dodavati druge - TK25 za vrhove i
   nazive mjesta, LIDAR obrise zgrada (pogotovo gdje totalno fale),
   itd)

- Sindikat biciklista
  - zna li netko upotrebljivu 360 kameru u rangu 4000-5000kn
    (snimanje biciklom na mapillary i ucrtavanje na OSM)?
  - vidjeti da li imaju jos stare raw snimke + GPX da to importamo
    u mapillary za historical usporedbe.
  - nova horizontalna signalizacija i Pravilnik
  - da ce javiti ideje sto bi im bilo korisno od podataka za
    biciklisticke staze kao custom tagove/relacije u OSM kojih trenutno nema
    (bic. semafori i oznaceni/neoznaceni prijelazi, sto ne
     zadovoljava novi Pravilnik o bic. stazama, sluzbene bic rute TZ
     i nesluzbene pravce kretanja kako je slagano na npr.
      http://sindikatbiciklista.hr/biciklom-kroz-grad/ i sl.
  - obostrana suradnja i pomoc oko biciklistickih staza i njihovog
    ucrtavanja na OSMu

Dopisite sto sam zaboravio

--
Opinions above are GNU-copylefted.