[Talk-hr] OSM meetup 2019-05-21

hbogner hbogner+news at gmail.com
Pon Svibanj 27 09:37:47 UTC 2019

Nastavak

## hbogner
- za TMS čekam da prođe sljedeći pull request:
https://github.com/osmlab/editor-layer-index/pull/663 - dodajem jedan po
jedan sloj na tu listu, za sad sve što je objavljeno na tms serveru
- objaviti na osm-hr.org ostale novosti

## task manager
- ima interesa za taskove
- ja mogu dignuti virtualku
- dodobas(i/ili Janko) testirati instalaciju pa produkciju na virtualku

## sindikat biciklista
  - poslao sam im info o 360 kamerama što mi je Mario prosljedio, evo i
ovdje:
	"
	javio mi je *** da je gopro fusion najbolji u toj kategoriji
	kaže da najbolje da gleda na http://360rumors.com/
	tamo rade najbolje reviews
	"
- poslali su mi invite na gdocs sa dvije strane teksta, bilo bi bolje
staviti na https://pads.ccc.de/osm-hr-sindikat-biciklista radi
izbjegavanja gdocs logina

## mnalis
- pomoći sa osm-replex skriptom: