[Talk-hr] kuće bez broja

hbogner hbogner+news at gmail.com
Ned Svibanj 26 18:16:37 UTC 2019

On 25. 05. 2019. 22:47, Michal Fabík wrote:
> Pozdrav,
> možda ste primijetili da JOSM u zadnje vrijeme javlja
> addr:housenumber=bb kao warning jer kućni broj ne sadrži brojku. Izgleda
> da Mateusz Konieczny smatra da ovaj podatak uopšte ne treba da bude u
> mapi (ako sam dobro shvatio njegov komentar na njihovom Trac-u[1]).
> Pitao sam da li bi se moglo nešto uraditi oko toga i jedan od njihovih
> developera pita da li se u OSM zajednicama Ex-Yu zemalja ikad vodila
> neka diskusija na tu temu, kao da li 'bb' treba da bude navedeno u mapi
> kao kućni broj. Pretražio sam hrvatsku i srbijansku sekciju na OSM
> [...]

Po zakonu RH kućni broj "BB" više ne postoji.

Zakon o prebvalištu:
https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2012_12_144_3072.html

"Adresa u smislu ovoga Zakona je ulica ili trg i kućni broj evidentiran
u registru prostornih jedinica što ga vodi nadležno tijelo."

Također:
https://www.uo-split.hr/ostalo/savjeti-za-obrtnike/kucni-broj-bb-ide-u-povijest-zatrazite-svoj-broj/
http://www.obrtnici-zagreb.hr/novosti/obrt-u-adresi-mora-imati-ku%C4%87ni-broj-oznaku-bb-treba-promijeniti
https://www.tportal.hr/vijesti/clanak/bauk-ukidanjem-bb-adresa-postat-cemo-malo-uredenija-zemlja-20141108

Vidim na listi ima link na https://overpass-turbo.eu/s/JkY sa listom
svih tih adresa. Sve te unose treba promijeniti da evidntiraju stvarno
stanje

Pozdrav, Hrvoje

Više informacija o Talk-hr mailing listi