[Talk-hr] kuće bez broja

Michal Fabík michal.fabik at gmail.com
Sub Svibanj 25 20:47:27 UTC 2019

Pozdrav,
možda ste primijetili da JOSM u zadnje vrijeme javlja
addr:housenumber=bb kao warning jer kućni broj ne sadrži brojku. Izgleda
da Mateusz Konieczny smatra da ovaj podatak uopšte ne treba da bude u
mapi (ako sam dobro shvatio njegov komentar na njihovom Trac-u[1]).
Pitao sam da li bi se moglo nešto uraditi oko toga i jedan od njihovih
developera pita da li se u OSM zajednicama Ex-Yu zemalja ikad vodila
neka diskusija na tu temu, kao da li 'bb' treba da bude navedeno u mapi
kao kućni broj. Pretražio sam hrvatsku i srbijansku sekciju na OSM
forumu kao i wiki projekte, ali izleda da nema ništa.

Je li možda nekad bilo nešto na talk-hr? Meni se to pitanje čini skroz
suvišno jer addr:housenumber=bb odgovara stvarnoj upotrebi "na terenu" i
ne vidim kako bi to moglo izazvati neki problem. Zašto onda ne i u OSM?
Ali možda se neko bolje razumije...

Lijep pozdrav,

[1] https://josm.openstreetmap.de/ticket/17486

--