[Talk-hr] osm-hr tasking manager

Janko Mihelić janjko at gmail.com
Ned Lis 20 23:27:20 UTC 2019

Sad sam se sjetio da postoji tag not:name

https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:not:name

Tako da ako tk25 nije točan, onda bih taj naziv stavio u not:name i to je
to. Možda još ako baš želimo, not:name:source=TK 1:25000 da se zna otkuda
dolazi not:name.
A umjesto name:hr:local stavio bih jednostavno local_name=* ili alt_name
=*. Na taj način koristimo globalne tagove koji su svima jasni, pa i
turistima.

Janko