[Talk-hr] osm-hr tasking manager

hbogner hbogner+news at gmail.com
Pon Lis 21 12:56:19 UTC 2019

Nisam ni znao za "not:name" opciju, super, a za source može i samo
"not:name:source=DGU-TK25"

A ovo za local naravno da bi išli na globalne tagove, sinoć se nisam
mogao sjetiti točne sintakse :)

Također pisao bi puno ime uvale sa "Uvala Pere Kvržice" gdje je to jasno
vidljivo, tj. ne bi izostavljao uvala iz naziva.

Pozdrav, Hrvoje