[Talk-hr] Javni prijevoz u Zagrebu

Matija Nalis mnalis-openstreetmaplist at voyager.hr
Sri Ruj 25 13:57:49 UTC 2019

Nisam se bas bavio za routanjem javnog prijevoza, ali koliko vidim na
brzinu po tome sto je napisao Janjko i po wikiju, treba popraviti.

Npr. zadnja stanica busa 101 (na Pantovcaku) treba imati:

1) stanicu kao tocku (node) na cesti sa tagovima:
   public_transport=stop_position + bus=yes + name=*

   U ovom slucaju je to node https://www.openstreetmap.org/node/1630527661
   ali su krivi tagovi (highway=bus_stop i public_transport=platform)
   To je mjesto gdje se bus *na cesti* zaustavlja, i to je node koji ide u relation.

2) stajaliste *pored* ceste (sa prave strane ceste!) kao node sa tagovima:
   highway=bus_stop + name=*
   na mjestu gdje se putnici ukrcavaju (gdje je nadstresnica ili znak za bus obicno).

   U ovom slucaju to nije ucrtano, tj. spojeno je sa node 1630527661
   na cesti (a treba biti poseban unconnected node pored ceste)

3) stajaliste *pored* ceste (sa prave strane ceste!) kao way sa tagovima:
   public_transport=platform + bus=yes + name=*

   U ovom slucaju je to https://www.openstreetmap.org/way/150133440
   koji je OK (samo mu fali name=*).

   To je bas dio nogostupa pored ceste gdje ljudi stoje (dakle kao i (2), samo nije
   tocka nego way koji oznacava bas koliko je dugacak / koliko mjesta za putnike koji
   cekaju ima u stvarnosti)

   Za platformu bi bilo dobro da je povezana sa nogostupima (highway=path,footway itd)
   koji vode do nje, ali u ovom slucaju nisu uopce nacrtani pa ostaje visiti ovako u
   zraku unconnected, dok netko ne ucrta - prezivjeti cemo, taj
   public_transport=platform nam je vise vizualan nego funkcionalan)

Janjko, jel dobro pricam?