[Talk-hr] Javni prijevoz u Zagrebu

Ivan Habunek ivan at habunek.com
Čet Ruj 26 07:27:43 UTC 2019

Hvala na komentarima, drago mi je što možemo ovo prodiskutirati prije nego što krenem hackati po karti :)

Sad sam još jednom pročitao upute na wiki:
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Buses#Step_1_-_Make_sure_that_each_bus_stop_in_the_route_has_been_added_to_OpenStreetMap

Ovdje kaže:
* stanice je najbolje mapirati kao node pored ceste gdje se nalazi stanica tagirano public_transport=platform (sukladno tvojoj točki 2)
* stanice se mogu mapirati kao way ili polygon, ali uglavnom nije potrebno i lakše je održavati ako su nodeovi
* dodavanje node s public_transport=stop_position na way se ne preporučuje

Da li imamo nekog razloga ne pratiti ove upute?

Mislim da bi bilo lakše ako imamo manje elementa koje treba ucrtati. :)

Pozdrav,
-- Ivan