[Talk-hr] Javni prijevoz u Zagrebu

Janko Mihelić janjko at gmail.com
Čet Ruj 26 12:39:23 UTC 2019

čet, 26. ruj 2019. u 09:28 Ivan Habunek <ivan at habunek.com> napisao je:

> Da li imamo nekog razloga ne pratiti ove upute?
>
> Mislim da bi bilo lakše ako imamo manje elementa koje treba ucrtati. :)

Nedavno je bila rasprava na glavnoj tagging mailing listi o tim dodatnim
tagovima na cesti, i ljudi uglavnom misle da su suvišni. Ja sam ih ipak
dodavao zato što sam htio routanje u OsmAndu, a OsmAnd je izbacio svoje
preporuke o mapiranju ruta:

https://osmand.net/blog/guideline-pt

I tamo spominju oba elementa, i stop_position i platform.
Hoće li raditi routanje u OsmAndu ako se ne stave stop_position? Ne znam
jer nisam probao. Možeš probati napraviti jednu rutu tako, pa onda
slijedeći dan skineš podatke odavde:
https://data.osm-hr.org/osmand/
Zamijeniš datoteku koju koristi tvoj OsmAnd, i vidiš jel radi. Ili čekaš
kraj mjeseca za službenu verziju.

Janko

Više informacija o Talk-hr mailing listi