[Talk-lt] Piliakalniai

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Wed Aug 4 12:40:34 UTC 2010

2010 m. rugpjūtis 4 d. 14:27, Aidas Kasparas rašė:
> Aš esu abiem
> rankom už tai, kad tos trys pasiūlytos žymės būtų kombinuojamos su
> tourism=viewpoint, tourism=atraction ir kitais, kurie tinka konkrečiu
> atveju.
  Tai reiškia galutinis variantas toks:
  http://lt.wikibooks.org/wiki/Atviro_žemėlapio_vadovas/Redagavimas#.C4.AEvairi.C5.B3_objekt.C5.B3_.C5.BEym.C4.97jimo_pavyzd.C5.BEiai

> Dėl natural=peak galima diskutuoti, nes piliakalniai (bent kai kurie) ne
> visai natural, bet jei man_made=peak nėra, tai tiek jau to.
  Kokia kitų nuomonė apie šitą žymę?
  Aš sakyčiau, kad ji dedama pažymėti vietą, pagal kurią galima
orientuotis (nors Lietuvoj apskritai mažai tokių vietų). Tai gaunasi,
kad ji dedama tada, kai yra tourism=viewpoint ir nededama
tourism=attraction atveju.

> O dėl surenderinimo, tai aš kol kas nesitikiu, kad kas nors pasikeis,
> nes hill_fort dar nėra į MapFeatures pakliuvęs dalykas (gal klystu).
> Norint žymėjimo, sakyčiau, kad reikia nupaišyti ikonėlių ir pasiūlyti
> projektui (kam dramblys ant rankos nebuvo užlipęs? ;-)
  Kaip suprantu, pagrindinis kriterijus, kad kažkoks dalykas atsirastų
žemėlapyje yra ne wiki's ir jo „statusas“, o kiek dažnai tas dalykas
naudojamas. Bent jau taip kažkada buvo šnekėta talk sąrašyne. Taigi
kai bus pakankamai daug prižymėta žymių X, ta X atsiras ir žemėlapyje.
Prie hillfort wiki puslapio buvo lyg ir pasiūlytas piešinukas (toks
alia stonehendžas).

--
Tomas Straupis