[Talk-lt] Gatvės miestuose

Albertas Agejevas alga at pov.lt
Wed Feb 24 08:29:42 UTC 2010

Sveiki,

On Wed, Feb 24, 2010 at 10:05:50AM +0200, Tomas Straupis wrote:
>   Kažkaip anksčiau galvojau, kad mieste privažiavimai prie namų -
> service, o tos, kurios niekaip nepatenka prie tertiary, secondary ir
> pan. - residential.

Kiemai, privažiavimai į pramonines teritorijas -- service.
Residential tai tik gyvenamųjų rajonų gatvės.  Mano įsivaizduojamas
vaizdas: lėtas eismas, šonuose pristatyta mašinų, gali pasitaikyt
vaikų su dviračiais ar pan.

>   Unclassified - gatvės, kurios yra, bet kur žymėjimo metu neaišku,
> kas per klasifikacija (tas pats ir užmiestyje).

Unclassified tai nėra "dabar nežinau", tai yra "šiaip kažkoks
nelabai svarbus kelias, kuris nepatenka į kitas kategorijas".
"Nežinau" yra highway=road.

>   Kas įdomu, kad pagal dabartinį vikį - neaišku, kas realiai turėtų
> būti residential gatvės mieste...

Manau, reikėtų vadovautis
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Map_Features ir sveiku protu.

Išeina, kad Vilniuj residential yra individualių gyvenamųjų namų
rajonų gatvelės (Šnipiškės, Žvėrynas, priemiesčiai).  Daugiabučių
rajonuose irgi pasitaiko panašaus pobūdžio gatvelių, pvz. Jėruzalėj,
Naujanuose.

Jei pravažiavimas daugiabučių kiemuose turi savo pavadinimą, tai jis,
matyt, ne service, o residential.

Albertas