[Talk-lt] Gatvės miestuose

Albertas Agejevas alga at pov.lt
Wed Feb 24 09:30:38 UTC 2010

On Wed, Feb 24, 2010 at 11:03:22AM +0200, Tomas Straupis wrote:
> [...]
>
> =================================
> cia klasifikatorius gana aiskus:
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:highway%3Dresidential
> This is a useful guideline if you are not sure whether to use
> "residential" or "unclassified" for streets in towns:
>  * unclassified - a road used by through traffic
>  * residential - a road generally used only by people that live on
> that road or roads that branch off it.
> =================================
>
> Jei nebus prieštaraujančių, sujungsiu tavo ir ASN atsiųstą aprašymą ir
> įdėsiu į wiki (įskaitant "road" naudojimą).

Super.

> P.S. Jei gerai suprantu, tai unclassified - geriausi pretendentai
> tapti tertiary keliais (miestuose)?

Gali taip sakyti.  Bet kas yra tertiary?  Anglijoj tai teisiškai
apibrėžta klasifikacija, nors praktiškai retai pasitaikanti.   Aš jį
naudojau (nekalbant apie rajoninius kelius anksčiau) gatvėms, kurios
netempė iki secondary, bet buvo svarbesnės už unclassified.

Jei kelias neturi juostų žymėjimo (ir nepatenka į kitas klases), jis
tikrai yra unclassified.  Jei jis turi pažymėtą centrinę liniją, jis
gali būti ir tertiary.

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Highway_tag_usage irgi nurodo, kad
tertiary yra "hard to identify".  Bendrai paėmus, galima susitarti,
kad jei kelias yra virš 4 m. pločio, turi nupieštą centrinę liniją,
galima jį žymėti kaip tertiary, jei jis atrodo pakankamai svarbus.

Albertas

P.S.  Bendrai paėmus, atrodo, kad mūsų kelių tinkas atitiko
Highway_tag_usage geriau prieš kelių "pakėlimą pareigose" pagal
kaimynus.  secondary, B road, tai kaip tik krašto keliai pagal
aprašymą.  Iš kitos pusės, tada Lietuvos kelių tinklas grafiškai
atrodė gan "liesas", nors realybėj jis ne blogiau išvystytas nei
kitur.