[Talk-lt] Del miesto pastatu

Mantas sirexas at gmail.com
Thu Jun 3 16:24:59 UTC 2010

Dėl Pilaitės pastatų, tai čia aš tikriausiai būsiu kaltas. Po OpenCamp,
nusprendžiau pirmą kartą išbandyti Potlatchą (iki tol visą laiką
naudojau JOSM), kadangi pradėjau nuo Pilaitės pastatų, tai matyt
kreivoki ir gavosi. Pasižadu pastatams naudoti JOSM :)

O dėl pastatų numerių, prisipažinsiu, kad kai kuriuos pastatus
sunumeruoju nusižiūrėdamas iš kitų šaltinių. Ar dėl to negresia masinis
mano žymėjimų pratrynimas?

--
                  Mantas aka sirex