[Talk-lt] Pamastymai del administrative ribu

Mykolas Okulič-Kazarinas mykolasok at gmail.com
Wed Apr 6 22:18:44 UTC 2011

2011/3/22 Aidas Kasparas <a.kasparas at gmc.lt>:
> Ant savivaldybės ribų
> paprastai stovi arba baltas kelio ženklas su užrašu „KAUNAS“ arba
> mėlynas su „KAUNO miestas“ (su „savivaldybė“ niekur nemačiau).

O aš mačiau. Pavyzdžiui, keliu A4 artėju prie Druskininkų
ir, dar miškuose, matau mėlyną ženklą:
„Druskininkų savivaldybė“
Nors aplinkui miškas, ir nesimato jokios savivaldybės.
Galėtume Seimui pasiūlyti nustoti teritorijas vadinti jų viešojo
administravimo institucijomis. Tik prieš tai reikia sutarti kokie
pavadinimai tiktų.

O ką manote dėl teritorijų, kurios turi pavadinimus, bet neturi formalių ribų?
Pavyzdžiui, Dzūkija, Suvalkija ir kt.
arba miestų rajonai, turintys pavadinimą, bet neturintys seniūnijos -
Užupis ir kt.

--
Mykolas Okulič-Kazarinas