[Talk-lt] Startinis lietuvisko openstreetmap puslapis

Mykolas Okulič-Kazarinas mykolasok at gmail.com
Mon Apr 11 13:21:23 UTC 2011

>  Chrm. Nelabai suprantu, ką reiškia šiame kontekste „šį kalendorių“?

Chrm... Norėjau parašyti „šį žemėlapį“.

(Skubos darbą velnias renka...)

>  „šią vietą“ man labiau patinka už „šį vaizdą“, nes mano galva,
> pagrindinis taikymas būtų siųsti nuorodą paštu, jaberiu
> ar panašiai į „šią vietą“ žemėlapyje/žemėje ir pan.

>  Jei nebus prieštaravimų ar kitų nuomonių - pakeisiu „nuoroda“
> (dabartinis „sąsaja“) į „nuoroda į šią vietą“.

Sutinku.

Gal dabar, kol žmonės nežino kas ką reiškia ir kaip veikia, padaryti
„į šią vietą žemėlapyje“.
Ateityje, kai daugelis vartotojų mokės naudotis OSM'u,
arba kai bus sukurta geresnė pagalbos sistema,
tada galėsime sutrumpinti.

>  Dabartinis keitimas wyksta per translationwiki, kas yra tik
> vertimas, o ne pačios aplikacijos keitimas, todėl tokio dalyko
> pakeisti negalima.

>  Ten net „Base layer“ išversti nepavyksta... Matyt reikia skųstis web
> kūrėjams, kad atitinkamai paruoštų tą eilutę.

Tai gal gali kūrėjų paprašyti, kad sukurtų paaiškinimų lauką db ir įrankį:
Prie kiekvienos nuorodos papildomą teksto lauką, kuris būtų rodomas
užvedus pelę ant nuorodos.
Tegu angliškoje versijoje kol kas nieko nebus, o mes lietuviškoje įrašytume.

--
Mykolas Okulič-Kazarinas