[Talk-lt] Adresai be gatvių

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Sat Dec 29 13:35:01 UTC 2012

> o ar būtų labai sunku padaryti tikrinimą be papildomų žymų?

  Jei tik bus pasiūlytas patikimas mechanizmas - aš už.

> Kiek prisimenu, formalūs reikalavimai tam yra tokie:
> - namų (adresų) ne daugiau 20 => apribojimas namo numeriui;
> - tame kaime nėra nė vienos gatvės

  1. „< 20“ - nepakankama sąlyga.
  2. „Kaime nėra gatvių“:
    a) beveik nė vienas kaimas neturi administracinių ribų (kol
nesutarsime su registrų centru, nematau galimybių tokias ribas bent
kiek realiu greičiu susivesti)
    b) galima būtų tikrinti, ar nuo kaimo taško kažkokiu spinduliu
(tarkim 2km) yra bent viena gatvė su pavadinimu, bet toks variantas
netiks, nes gali būti, kad gatvė su pavadinimu realiai yra, tik ji
nepažymėta (tarkim tiesiog nėra „name“ žymos). Vienas iš dalykų, kas
daroma tvarkant adresus - jei randami pastatai su tarkim gatve
„Baibalių g.“, tai tikėtina, kad ir gatvė greta yra „Baibalių g.“.

> P.S. beje, ar klaidų tikrintojas supras
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proposed_features/House_numbers/Karlsruhe_Schema#Using_relations_to_associate_house_and_street_.28optional.29

  Ne, nesupras. Bet, kol kas, tik kelis tokius adresus ir teradau...
  Šito klausimo sprendimui reikėtų padaryti analizę, kaip/ar
„associate“ ryšį „valgo“ kiti adresų naudotojai: mkgmap'as (garmin
žemėlapiai) bei nominatimas (pagrindinis OSM adresų paieškos
varikliukas).

--
Tomas