[Talk-lt] Adresai be gatvių

Aidas Kasparas a.kasparas at gmc.lt
Sat Dec 29 14:16:44 UTC 2012

On 2012.12.29 15:35, Tomas Straupis wrote:
>   1. „< 20“ - nepakankama sąlyga.
>   2. „Kaime nėra gatvių“:
>     a) beveik nė vienas kaimas neturi administracinių ribų (kol
> nesutarsime su registrų centru, nematau galimybių tokias ribas bent
> kiek realiu greičiu susivesti)
>     b) galima būtų tikrinti, ar nuo kaimo taško kažkokiu spinduliu
> (tarkim 2km) yra bent viena gatvė su pavadinimu, bet toks variantas
> netiks, nes gali būti, kad gatvė su pavadinimu realiai yra, tik ji
> nepažymėta (tarkim tiesiog nėra „name“ žymos). Vienas iš dalykų, kas
> daroma tvarkant adresus - jei randami pastatai su tarkim gatve
> [...]

Na, jei adresas yra Džiuginėnų k. 7, tai kaip jis užsirašo?
addr:city="Džiuginėnų k.", addr:houseNumber="7"? Mano pasiūlymas buvo
pagrupuoti visus objektus pagal addr:city, surasti kiek skirtingų
addr:street reikšmių kiekvienas city turi, ir klaidų „trūksta
addr:street“ negeneruoti tiems addr:city, kur reikšmė yra 1 (tuščią/
trūkstamą laikant atskirtu variantu).

--
Aidas Kasparas