[Talk-lt] Fwd: Night of the living maps - für Litauen?

Frank'as Wurft frankas at bicycle.lt
Mon Jan 30 11:07:36 UTC 2012

>    Na ką, būtų visai gražu, jei daugiau žmonių prisijungtų prie paišymo
> pagal bingą.
o kaip tai veikia? (kazka praleidau)

>    O galima apie tai plačiau, nes nelabai supratau, apie ką šitas
> projektas? Čia tiesiog savanoriai padeda gūglui kaupti duomenis? Kiek
> supratau, rezultatas nėra atviras? "open"greenmap - tiesiog ant googlo
> žemėlapių uždėtas sluoksnis? Savo žemėlapio pagal tokius duomenis
> pasidaryti negaliu, į GPSR ištraukti negaliu?
>
>    Žodžiu panašu į tai, kas jau yra osm'e, tik kad duomenys nėra atviri?
>    http://perkunas.byethost33.com/osm/zemelapis/lietuva.html?zoom=15&lat=54.68674&lon=25.28403&layers=BTTTFTFFFFFFFFFFTTTTFFFFFFFFT
>
>    Ar klystu?

Aš jau šiek tiek laiko vaikštau į tuos susitikimus
(kiekvieną antradienį, 18 val. Gedimino 9, NVO Avilyje, taigi ir rytoj!
Kviečiu ateiti!)
ir vis nevisai suprantu.
a) projektas žymės / surinks (tik) taškus pagal opengreemap sistemą;
b) projektas už opengreenmap sistemos naudojimą sumokėjo (!);
Aš pačios sistemos (backend) nesu matęs. Bet man pasakę kad fonas gali
būti bet koks, nevien google Inc.
c) projektas gauna paramą (dabar neatsimenu iš kokio fondo, berods jaunimo);
d) projektas yra bendradarbiavimas tarp jaunimo grupių iš Vilniaus ir iš
Tartu.

aš manau, kad techninės pusės nelabai įsivaizduoja,
bet yra numatyti "workshop"ai dalyviams. Aš pravesiu apie dviračių
maršrutų planavimą (tam naudoju gpsies.com)
Ir man atrodo kad ir workshopas apie OSM yra numatytas.
Aš pats nesuprantu, kodėl daug kam Open Source sprendimai sukelia
įtarimą ir visai nerimtai į juos žiūri.

yra (sveikintinas) jaunimo aktyvumas, bet neaiškūs tikslai. Nagi,
žaidimo laukas...

--

	Pagarbiai / Yours Sincerly

    Frank "Frankas" Wurft, M.A.