[Talk-lt] Fwd: Night of the living maps - für Litauen?

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Mon Jan 30 11:13:53 UTC 2012

2012 m. sausio 30 d. 13:07, Frank'as Wurft rašė:

> o kaip tai veikia? (kazka praleidau)

  Redaguojant Potlatch'ų, JOSM'ų, Merkaartoriumi tiesiog pasakoma
(meniu parinktis), kad norime fone matyti Bing palydovines nuotraukas.
Tada pagal esamus pėdsakus (GPX) pasistumdome Bingo nuotrauką, nes
pradinė pozicija dažniausiai būna netiksli.
  Viskas. Toliau vyksta „foteliuko žymėjimas“ - braižome keliukus,
balutes, miškiukus, namus ir pan.

> Aš jau šiek tiek laiko vaikštau į tuos susitikimus
> (kiekvieną antradienį, 18 val. Gedimino 9, NVO Avilyje, taigi ir rytoj! Kviečiu ateiti!)

  Kabake? :-D jėga.

> ir vis nevisai suprantu.
> a) projektas žymės / surinks (tik) taškus pagal opengreemap sistemą;

  Kuri, kiek suprantu yra google map makeris?

> Ir man atrodo kad ir workshopas apie OSM yra numatytas.

  Chrm. Įdomu, kas tą workshopą ves?

--
Tomas Straupis