[Talk-lt] Diskusija dėl žymėjimų

Aidas Kasparas a.kasparas at gmc.lt
Wed Jul 18 08:47:17 UTC 2012

On 2012.07.18 10:49, Ričardas wrote:
> [...]
> jis nutolęs daugiau nei 5m nuo kelio. Aš su tuo pilnai sutinku, netgi
> manau, kad laisvai galima tą ribą iki kokių 8-10m nukelti. 5m nėra
> daug, ir dažnai šaligatvis ir būna panašiu atstumu nuo kelio. Ir
> žymėti paprastus šaligatvius žemėlapyje - netikslinga. Nebent jis
> pažymėtas atskirai kaip pėsčiųjų (dviračių) takas. O klausimas kilo
> todėl, kad matau, jog yra sužymėta paprastų šaligatvių, pvz.:
> http://openmap.lt/#l=54.91934,23.96008,18,L
> http://openmap.lt/#l=54.91042,23.97599,18,L
> Tad arba reikėtų taip ir toliau žymėti, arba naikinti.

Ričardai, o kokias problemas sudaro tie pažymėti šaligatviai, kad juos
reikėtų naikinti?
Nes, jei gerai suprantu apie vietą, tai Partizanų gatvėje šaligatvis
eina už gana plačios žaliosios juostos. Jei skaičiuoti nuo gatvės ašinės
linijos, tai manau, kad daugumoje vietų tie 5 metrai tikrai bus. Kai kur
manau bus ir nuo važiuojamosios dalies krašto.
Kovo 11-osios gatvėje taip pat yra žalios juostos tarp važiuojamosios
dalies ir šaligatvių. Plius, pažymėjus šaligatvius prie žiedo kur kas
aiškiau, kaip organizuotas pėsčiųjų eismas.
Na, aš galiu sutikti, kad ten, kur šaligatviai yra prie pat
važiuojamosios dalies ilgoje atkarpoje (per kvartalą), geresnis
variantas būtų žymėti sidewalk=both (jei kas nors tai kaip nors atspindi
žemėlapyje), o ne tris vektorius. Tačiau jei yra entuziastų, kurie nori
mikromapinti, tai kodėl mes jų darbą turėtumėm naikinti? Ypač, jei
sumikromapinta aplinkinė teritorija, o ne atskiras šaligatvis.

> 2 klausimas dėl tiltukų.
> Kai kurie tiltukai per mažus upelius nelabai primena tiltukų, bent
> žiūrint iš eismo dalyvio pusės. Paprastas kelias, gal su atitvarais
> šone,  apačioje padarytas pratekėjimas upeliui. Būtų galima žymėti
> tokias susikirtimo vietas taip:  tunnel:culvert
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:tunnel%3Dculvert
> Visgi tas žymėjimas žymi kažkokį paprastą vamzdį, skirtą smulkiam
> melioraciniam grioviui pratekėti po keliu.
> Tad kur riba tarp tilto ir tokio tuneliuko?

Aš skirčiau taip -- jei tarp vamzdžio ir kelio dangos yra grunto
sluoksnis -- tai pralaida, jei kelio kelio konstrukcija tarnauja kaip
„stogas“ virš vandens -- tai tiltas. Nors religinių karų dėl vienokio ar
kitokio pažymėjimo nekariaučiau.

--
Aidas Kasparas