[Talk-lt] Wikipedijos nuorodos

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Wed Mar 21 20:04:21 UTC 2012

Sveiki

  Besprendžiant piliakalnių konfliktus (situacijas, kai piliakalnio
vietoje kažkas jau yra pažymėta) pastebėjau ir wikipedijos nuorodų
problemą. Šiandieninis OSM wikis sako, kad wikipedijos žyma yra viena:
„wikipedia“. O jau jos reikšmėje nurodome [kalba:]<nuoroda>. Būktais
kitų kalbų puslapius galima bus rasti tiesiog naudojant wikipedijos
kalnų nuorodas.
  Žymint Jurgaičių piliakalnį „ant viršaus“ lipa kryžių kalnas,
kuriame yra nuoroda į rusišką wikipedijos straipsnį... Kaip gaunasi,
mesti rusišką nuorodą lauk ir dėti lietuvišką?

  (wiki discussion puslapyje minimas ir wikipedia[:lang] variantas,
kuris, mano galva, lankstesnis, nors ir ne toks patogus keliant
duomenis į db...)

  Ką galvojate ir siūlote?

P.S. Kitose vietose nemažai sužymėta (ir aš taip žymėjau) wikipedijos
žymą „praplečiant“ kalbos kodu, pvz. wikipedia:lt=nuoroda... Tokiu
atveju vienas objektas gali turėti daugiau nei vieną wikipedijos
nuorodą skirtingomis kalbomis...

--
Tomas Straupis