[Talk-lt] Wikipedijos nuorodos

Darius Žitkevičius skystis at gmail.com
Wed Mar 21 21:49:48 UTC 2012

Dabar gaunasi, kad Jurgaičių piliakalnis ir kryžių kalnas yra
skirtingi dalykai, nors realiai tai yra tas pats. Nežinau ar verta
juos atskirti. Piliakalnio description: Piliakalnis su gyvenviete.
Tu ten esi buvęs? :)

Dėl wikipedia nuorodų tai taip ir rašo:
then use the format wikipedia:lang=page title for the secondary languages

Pagrindinė nuoroda: wikipedia='lt:Jurgaičių_piliakalnis'
Jei reikia papildomos: wikipedia:kalba=...

Tik viena pagrindinė nuoroda tam, kad
http://toolserver.org/~geohack/geohack.php?<pagename=Kry%C5%BEi%C5%B3_kalnas&language=lt&params=56_00_55_N_23_25_0_E_>
Šitam puslapyj būtu gražus žemėlapis.

Pataisiau kryžių kalną:
wikipedia='lt:Kryžių_kalnas'
Rusų pašalinau, nes wikipedia puslayje nuorodos į kitas kalbas tvarkingos.