[Talk-lt] Vandens telkiniai

Darius Žitkevičius skystis at gmail.com
Fri May 25 20:00:44 UTC 2012

Liux.

Klausimas dėl iškastų prūdelių, priešgaisrinių baseinų. Aš juos
žymiu landuse=basin pagal aprašymą kaip ir tinka
An area of land artificially graded to hold water.

--
Darius Žitkevičius

Būti turtingiausiu žmogumi kapinėse man visiškai nerūpi. Vakare einant
miegoti pasakyti sau, kad padariau kažką nuostabaus - štai kas man svarbu.
(S. Jobs)