[Talk-lt] Namų numeriai su raidėmis

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Thu Nov 22 15:08:37 UTC 2012

> Man tai dar kitas klausimas yra iškilęs. Ką daryti kai pastatas turi 2
> adresus? Bent jau Kaune tokių tai nemažai.

  Aš šitoje vietoje siūlyčiau pildyti addr2:*
  Nors šitas variantas formaliai dar nepatvirtintas
(http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proposed_features/addr2)

  Alternatyva yra addr:* rašyti „Kukučio g./Dundulio pr.“ ir „15/20“,
bet šitas antrasis variantas labai negražus kompiuterinio apdorojimo
atžvilgiu, o, kiek suprantu, būtent duombazė OSM'e ir yra svarbiausia
(o ne kažkuris sugeneruoto matomo žemėlapio variantas).

--
Tomas